2011. április 30., szombat

Régi, szép állapotú ZIM - Jelenlegi ára: 1 Ft

Régi, szép  állapotú ZIM
Ezt az óra rövid leírása előtti részt azoknak szánom, akik eladó, vagy licitálóként talán nem is olyan régen már találkoztak az órával, ill annak leírásával. Mivel sem órás, sem profi árus nem vagyok, így nem készítettem felvételeket az óraszerkezetről és a  leírások is a korábbi eladók által megadott információkra alapulnak.
1-1, 5 évvel ezelőtt kezdtem el, elsősorban orosz, órákat vásárolni. Laikusként mindent megvettem, ami megtetszett és meg tudtam fizetni. Mivel a készletek nagyon felduzzadtak és a jövőben csak 1-2 típusra  koncentrálnék, így meg szeretnék minden felesleges darabtól válni.
Köszönöm türelmét.
 
Eladó a képen látható ZIM férfi karóra. Acél tok, átmérő: 34mm (kn), jó állapotú fekete számlap, arany mutatókkal. 2602-es szerkezet. A plexi enyhén karcos, de nem zavaró állapotban van. Az órát szíj nélkül tudom küldeni.
 
 
Pontosság, járástartalék, megbízhatóság, és vízállóság nem vizsgált, így erre garanciát nem tudok vállalni, kérem ennek tudatában licitáljon.
Szállítás postán, ajánlott levélként előre utalás után: 500. - Ft.
 
Jó licitálást, kérem tekintse meg egyéb termékeimet is, az "eladó további termékei" -re kattintva!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-05-05 22:28
. Régi, szép állapotú ZIM - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos