2012. január 6., péntek

Mezei András Ki beszél itt már Mexicóról?, fradi - Jelenlegi ára: 200 Ft

ELADÓ
A képen látható könyv jó állapotban.
Tartalomból:
Én, Mezei András természetesen nem értek a labdarúgáshoz annak ellenére sem, hogy 56 éves koromra még ma is ott futkározom a pályán. Fociban kicsit "nacionalista" vagyok. Fájt a mexikói vereség. Magyarázatát vártam, nem azt a vésztörvényszéket, ami a csapatot, a szakvezetést a mai napig is körülveszi. Végh Antal könyvében sok indulatot és kevés információt találtam. Keveselltem a konkrét tényeket, amiket a meg nem nevezett informátorok szolgáltattak. Az nem lehet - gondoltam -, hogy Mezey, ez az országosan is szerénynek, szimpatikusnak mutatkozó szakember, ne mondjon többet a semminél. Az nem fordulhat elő, hogy a csapat látható és látványos erőnléti visszaesésére ne keresse - velünk együtt is akár - a magyarázatot.
Oldalamon több focival, sporttal, fradival kapcsolatos könyvet találsz, így spórolhatsz a postaköltséggel.


Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2012-01-11 09:13
. Mezei András Ki beszél itt már Mexicóról?, fradi - Jelenlegi ára: 200 Ft

Fontos